Peter & Marianne van Halifax naar Toronto

Nog 14 nachtjes slapen...

en dan begint onze reis van Eindhoven naar Schiphol, via Reykjavik naar Halifax, via allerlei omwegen naar Toronto en uiteindelijk weer naar Schiphol - en naar Eindhoven.

De route is uitgestippeld, de creditcardlimieten zijn opgeschroefd, de oppas voor Sjors is geregeld, de hotels zijn geboekt en de Lonely Planet is aangeschaft. De nieuwe paspoorten zijn geregeld, inclusief foto's waarover wij zelf de overtuiging hebben dat ze zullen leiden tot grondige ondervragingen bij de douane. De discussie over de huurauto is gevoerd (nee, we hebben geen four wheel drive nodig) en Peter heeft genoeg gezeurd over het vooruitzicht op véééél te duur bier.

Onze route begint in Halifax, waarna we via het noordelijke gedeelte van Nova Scotia naar Cape Breton Island gaan, om daar over de Cabot Trail te rijden. Daarna gaan we via Fundy National Park richting Tadoussac om walvissen te spotten. Een bezoek aan Montréal, Quebec City en Ottawa volgen, om daarna via Algonquin National Park richting Toronto te gaan. Als laatste staan de Niagara Falls op de planning. En op donderdag 13 augustus landen we weer op Schiphol.

We hebben er zin in!

Rikie

Heerlijk die voorpret, wat een mooie vooruitzichten!????

Els

Gaaf!! Heel veel plezier!

ties, lia, paul

hoi peter en marianne,

veel plezier en gezond weer hier